fredag 1 mars 2013

Cupcakes och alternativa semlor

Nu händer det saker. Såpass mycket saker att jag återigen glömt att uppdatera. Det känns väldigt rart att helt plötsligt komma på att det var flera dagar sedan jag skrev. I slutändan är det visserligen positivt för det betyder att jag har massa saker på gång i min vardag överallt och hela tiden. På schemat idag lyder förtroligt girltalk med Glenn, alternativ semmelkväll med barndomsvän och självklart jobb. Om ni inte redan visste det så har jag världens bästa jobb, idag tänkte jag fortsätta virka på min flodhäst, och i förra veckan gjorde Glenn och jag cupcakes med kidsen. De blev allt annat än fagra (typ 3-åringar som går bananas) men med vit choklad i blev de i alla fall smarriga. Till vänster är Glenns och till höger min.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar