måndag 18 mars 2013

En nästan tappad plånbok och lyxfrukost

Så i lördags bjöd jag över vänner och bekanta, vilket resulterade i en helt fantastisk kväll, och en plånbok som inte riktigt var borttappad, men tillräckligt mycket för att jag skulle spärra alla kort i den. Vaknade morgonen efter och konstaterade att man inte bör äta kinderägg i sängen när man är onykter, om man inte gillar att sova inkletad i chokladsmulor förstås. Jag och Ida skrattade verkligen ihjäl oss över alla chokladfläckar i hela min säng (extra mycket åt den stora chokladbiten som verkligen fått formen av en bajskorv). Sedan kände vi att lite lyxfrukost var på sin plats och stapplade iväg till ICA. Resultatet blev både frukt och croissanter, som vi lade upp på mitt rediga Höganäs-fat som låg i en blandlåda jag ropade in på auktion för 30 riksdaler. Helt fantastisk helg med andra ord!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar