måndag 29 april 2013

Homewrecker

Undrar om Marina and the diamonds kan förmå mig att göra en insats i lägenheten min. Herregud, fortfarande stopp i slasken i köket, och jag som har svårt att sköta disken när allt funkar som det ska. Smutsig disk, sopor och saker överallt, gah, jag vet inte var jag ska börja. Stress leder så småningom till ett kamp/flykt stadium. Undrar om jag någonsin kommer vinna över mitt hem igen, så jag flyr och kvalar istället!


Every boyfriend is the one, until otherwise proven 
The good are never easy, the easy never good 
And love, it never happens like you think it really should
  Deception and perfection are wonderful traits  
One will breed love, the other hate  
You'll find me in the lonely hearts  
Under "I'm after a brand new start"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar