tisdag 20 oktober 2015

Papperspyssel såhär på kvällskvisten

När en binder böcker blir det en massa pappersspill hela tiden. Som många av er säkert redan vet vid det här laget så har jag svårt för att slänga saker, även om det bara är pappersspill. Åtmnstone bitar över en viss storlek. Jag kan inte låta bli att tänka att jag kanske kommer få användning för det någon annan gång. Ikväll var en sådan gång. Det kliade i pysselfingrarna och jag började fundera på min lilla pappersgömma. Efter lite googlande hittade jag denna instruktionsvideo och vek mig två små klänningar (med betoning på små). Tyvärr är de andra spillbitarna lite för smala för att bli några klänningar, men jag håller tummarna för större spillbitar snart.

Känner ni igen pappren från tidigare anteckningsböcker?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar