fredag 11 januari 2013

Handboll

Sport är ju något som inte engagerar mig noe serdelig, men just handboll har jag en liten förkärlek till. Igår var det min lillebrors födelsedag och då fixade mamma i ordning biljetter till 4-nationsturneringen som var på Fyrishov igår. Sverige mötte Tjeckien och det var en smärre utklassning faktiskt. Men matchens höjdpunkt var när morsan missade ett av Sveriges straffkast, eftersom hon blev distraherad då Staffan Olsson hade tittat på henne och hejat lite sådär nonchalant med huvudet. Tror hon i alla fall, hon är inte helt säker då hon ser lite småknackigt. Nåja, vem han än flörtade med så missade i alla fall han också straffkastet. Vi vred oss av skratt resten av halvleken. Sport kanske är roligare än vad jag fått för mig?

Ikväll blir det the Hobbit med min älskade Cherrypie! Looking forward.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar