tisdag 22 januari 2013

Hembakat och beach 2013

Jag är faktiskt helt sinnessjukt duktig. Från att inte ha lyft en fena på närmare 9 år har jag faktiskt börjat träna nu. I söndags var jag iväg trots en smärre baksmälla, idag har jag redan en föraning inför morgondagens träningsvärk, och på fredag ska jag iväg igen. Det rullar på och jag känner mig ändå väldigt motiverad. Tanken slår mig att beachen 2013 kanske är räddad ;)

Det svåra då är att jag fick en lite prenumeration på tidningen Hembakat i julklapp. Det första numret har redan slunkit ner i min brevlåda, och förnöjt konstaterar jag att de har lite av en brödbakar-skola i detta nummer. Passar mig alldeles utmärkt. Nu ska jag gå och duscha och försöka stretcha ut mina muskler lite till. Puss på er så länge.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar