tisdag 4 juni 2013

Dags att krypa till kojs!

En sådan där tänkaravslutning på kvällen. I morse vaknade jag upp och trodde jag var ledig, men blev inringd av My som inhoppar-vikarie på hennes arbetsplats, vilket kändes AWESOME. Jag hann visserligen inte gå någon second hand-runda som var den ursprungliga tanken, men jag får överleva en dag utan det. Det hinner jag nog ta igen imorgon. Nu tänkte jag krypa till kojs, med lite Jean M Auel (och ja, jag vet att alla skriker stenåldersporr när de ser att jag läser hennes böcker, men jag har precis läst färdigt den första boken, och det enda sexet som var med i den var lite våldtäkter, och det var inte särskilt upphetsande att läsa om. Däremot kanske det blir desto mer sex i den andra boken, det återstår att se).

Boken är självklart ett loppisfynd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar