torsdag 10 april 2014

Nyvaken och ostoppbar

Det är som att jag vaknat upp. Vår-aningarna har äntligen lyckats sippra in i min själ, och det forna mörkret i mitt sinne har börjat skingras. Den här säsongen blev det 2 månader, jag stängde av det mesta, lät bara det som var absolut nödvändigast för överlevnad stå på, och i detta zombie-mode får varken second hand-shopping eller skapande någon direkt plats. Inte så att jag varit deprimerad eller borta från livet, jag har bara inte haft lust att göra något annat än att zappa mellan kanalerna på TV:n. Dock har jag märkt att det börjat rycka lite i fingrarna på senaste tiden, och idag tror jag att jag är redo att dra igång mitt liv igen.

Idag är jag ledig, och har passat på att få lite ljusare och vårigare stämning i lägenheten, städat och lagat mat. Om ett litet tag tänkte jag ta en  avstressad second hand-runda, och efter det ska jag följa med min partner och kolla på en lägenhet till honom. Nyvaken efter vinterdvalan och ostoppbar!


Köpte en liten väggprydnad på Myrorna för 7.50...
...målade den turkos...























...och hängde upp den med de andra vårtavlorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar