torsdag 17 april 2014

Tantrevolution tipsar!

Idag blev det, tyvärr, en väldigt billig runda på Myrornas Outlet. Den smärrebBesvikelsen ligger i att jag hittade två par sjukt snygga skor som var lite för små båda två. Således får jag väl helt enkelt tipsa er om dem istället (och passar på att skapa kategorin tantrevolution tipsar, som jag hoppas fylla med massa bra second hand-tips).

Precis som de andra skorna på outleten kostar dessa 20 kronor paret.
 Det vänstra paret anser sig vara i strl 40, men mina fötter som vanligtvis håller sig inom 39-40-ramen håller inte med. Tårna skavde tyvärr lite i fram och jag skulle inte få plats med sockar i dessa till nästa höst (de är fodrade).
Det högra paret lyckades jag inte hitta någon storlek på, men var snäppet mindre än de vänstra. I dessa fick jag lov att vika ihop tårna lite. Tippar således att storleken är mellan 37-38.

Känner du att du håller med mig om att dessa skor är helt fantastiska, och har fötter något mindre än storlek 39-40, så tycker jag du borde ta dig dit. I påsk har outleten öppet på påskafton mellan 10-15.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar