lördag 21 december 2013

Julklappstips 28, några sista-minuten tankar a'la begagnat

Nu börjar det verkligen lacka mot jul. Rinner tiden iväg och julklappsstressen är påtaglig. Sätt dig då lugnt vid datorn och köp lite begagnat interaktivt, som tidigare nämnt finns ju både Tradera och blocket. Sedan blev jag tipsad om en sida som heter citiboard. Det är en nätloppis som är kopplad till facebook. Jag har inte använt den själv så jag vet inte så mycket om den, men när jag kikar in på den verkar det väldigt smidigt, då en kan välja om en vill kommentera öppet på annonsen en är intresserad av eller skicka ett privat meddelande till personen, och du verkar inte behöva blanda in varken telefonnummer eller adress om du inte vill. Det är dessutom helt gratis till skillnad från de förstnämnda sidorna. Jag får over all ett bra intryck, och tycker absolut att det är värt att titta in där. Vill dessutom passa på att tipsa om att det imorgon kommer en del av Myrornas butiker runt om i landet ha extraöppet imorgon, söndag. Mer om det kan du läsa här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar