torsdag 10 september 2015

Ett besök i Djura bok- och pappersverkstad

Vad hände? Vi har varit i en fantastisk pappers- och bokbindarbutik idag som heter Djura bok- och pappersverkstad, där köpte jag mig några fantastiska papper som jag tänker får agera som affisch/ytterst liten fondtapet och som sedan kanske befordras till omslag på någon bok? Det visar sig. Jag hade ju tänkt att fotografera dessa papper, skryta och lägga ut dem på bloggen, men vips så är det ju becksvart i rummet. Vad hände? Jag skulle ju visserligen kunna tända lampan men det brukar bli så svårt att få färgerna rätt då, så bilderna får väl helt enkelt komma en annan dag istället. Däremot kan jag dela med mig av denna fantastiska butiks hemsida istället: http://www.djurabok.se/. Så får ni se för er själva!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar