lördag 5 september 2015

Den här dåliga dagen

Jo, jag nämnde ju en sådan här dålig dag i veckan. Jag tänkte bara illustrera för er vad den faktiskt innebar. Här har vi fått en uppgift att pressa ner och limma fast bindgarn. Tanken var att få de utspretade, som små solfjädrar. Den ena sidan av boken gjorde jag innan klockan 11:

Här ligger alltså bindgarnet prydligt som små solfjädrar. Efter klockan 11 skulle jag limma andra sidan av boken (och här hade alltså mitt dåliga humör slagit till). Här är den:


Inte riktigt lika prydligt längre...

Men men, den dåliga dagen må ha hållit i sig hela torsdagen men igår var den, som tur var, frånvarande.
Nu är det dags för mig att slänga mig i duschen, på dagens agenda står klipp-tids-jakt (måste-klippas-idag) och sedan 30-årsfest. Yay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar