torsdag 24 september 2015

Anteckningsbok 4

Så var den fjärde anteckningsboken klar, och nu rullar det bara på. Nummer 5 kommer vara färdig imorgon (nu ligger den och sover gott i press), vi ska påbörja nummer 6 snart och utöver det har jag flera andra böcker in the making.

Denna bok har även den skavanker, jag tabbade mig med pärmen, så boken är lite lilltrög att öppna. Som ni kanske ser så saknar denna bok det där vecket, även kallad fals, precis bredvid ryggen. Det är helt enkelt så att när den saknas så blir boken lite stel. Precis som hos anteckningsbok 3  så innehar denna bok gröna försättsblad, men tyvärr fick jag ingen bra bild på det. Ni får nöja er med att de kikar fram lite på den andra och tredje bilden.

En sak jag däremot är väldigt nöjd med på just denna bok är att hörnen blev väldigt bra. På tredje bilden kan ni se att de faktiskt sitter ganska symmetriskt, så det känns bra (på den femte anteckningsboken blev hörnen inte riktigt så symmetriska, tyvärr).





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar