söndag 25 augusti 2013

Ledig helg, och halva priset på pallar och stolar på Myrorna!

Kan ni fatta att jag haft helt ledigt den här helgen? Jag kan inte minnas sist jag var ledig två dagar i streck utan varken press eller måsten. I fredags hade jag goda vänner över på besök,  igår smet jag på bio vilket följdes av stryk av Norrland i biljard.

Och så idag, en hel dag till ledigt... Klart jag måste ta en second hand-runda. Myrorna i Boländerna plockar poäng på poäng, och även om det prismässigt inte kan mäta sig med Kupan eller Återbruket, så har de ett supert utbud av kläder, en otroligt fräsch butik OCH har öppet på söndagar. Det är faktiskt svårslaget! Lönen kom i fredags, och min möda under juli månad lönade sig. Idag hoppas jag på att sätta sprätt på pengar second hand style!

Så tänkte jag passa på att tipsa om deras erbjudande som de har fram till onsdag, halva priset på pallar och stolar.


Så är du i behov av nya sittplatser, glid iväg till Bolandsgatan 15 C, de har idag öppet mellan 12.00 och 17.00. Ses kanske där medborgare!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar