måndag 12 augusti 2013

Sommar-catch up!

Jag vet att ni är några som undrar vad jag har gjort under sommaren (med "några" menar jag mest farmor, förlåt för att jag jämt är så dålig på att svara på alla dina mail och brev och grejer :/ ).

Jag började sommaren med att klippa mig, och gick från att vara en rufsig hippie till en välpolerad dam ;)


Sedan tänkte jag att jag skulle utmana mig själv, genom att testa på att spela paint ball. Det är något av det hemskaste jag gjort i hela mitt liv, kunde inte ha glasögonen under masken så jag såg inte ett jota och hörde bara mina egna vettskrämda andetag ekandes när vi väl körde igång. Numera klassar jag mig som krigsveteran.

 


Sedan firades det midsommar, först på landet sedan i staden. På O'connors med lillebror (och hur fan kan jag ha fått en så himla fotogenisk lillebror, jag bara är där och förstör hela bilden, jag kanske inte borde synas så mycket)

 (Ungefär såhär)


Sedan second hand-shoppade jag såklart, både i Uppsala...
...och i Stavanger


 I Stavanger var jag även på glad mat-festivalen och åt bland annat sådant här

'

Sedan besökte jag den här fantastiska kvinnan

och bara njöt av hennes fantastiska inredningsstil, som är den fulsnyggaste jag vet i hela världen och som har inspirerat mig något otroligt i mitt eget hem (kanske för att hon inspirerat mig så mycket som person också)

 När jag kom hem från Stavanger hade en annan fantastiska människa sneakat sig in i min lägenhet och lämnat en drös med presenter på mitt köksbord

Sedan gjorde jag tusentals andra underbara saker i Stavanger med underbara människor. Och inte bara det, jag var en sväng till Luleå och passade på att lägga bort min telefon och nästan gå vilse i den Norrländska natten.
Tyvärr har jag inte hunnit med så mycket som jag egentligen hade velat, har jobbat helt sinnessjukt mycket. Vilket äntligen lugnar ner sig nu, samtidigt som jag börjar mitt nya fantastiska jobb. It feels good to be back my friends!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar