onsdag 20 november 2013

Lite saker att se fram mot!

Nu på söndag, 24/1, klockan 11.00 håller Röda Korset julmarknad på Kupan i Uppsala. Där kommer det finnas chans att fynda julsaker och köpa korv, lussebullar och glögg. Deras intäkter går oavkortat till Filippinerna.

Helgen efter det, nämligen lördagen 30/11 är det loppis ute hos Föreningen Samvetet. Uppsalas katthem.

Den 24:e kommer jag tyvärr jobba, men jag siktar på att glida iväg på kattloppis söndagen efter det!

Bilden kommer från Uppsala katthems facebook-sida

Förutom detta har jag bestämt mig för att ta tillvara på en del av alla tips som rullar in i begagnad julshoping. Det hade jag tänkte göra genom att från och med 24/11 enda fram till julafton presentera ett alternativt julklappstips om dagen här på bloggen. 

1 kommentar:

  1. Åh, Uppsala som är så mysigt! Tänker alltid på julkalendern med Pelle Svanslös!

    SvaraRadera