söndag 22 juli 2012

Starships och traktorarslen

Alltså Nicki Minaj. Vilken otrolig stjärt hon har! Jag vet inte om det är så att jag ligger tusen år efter, men jag tror det var förra helgen då jag åt frukost till MTV som jag såg en av hennes musikvideos. Trots den tidiga lördagsmorgonen försvann tröttheten och jag kunde inte släppa blicken från tv:n.

Nicki Minaj har det som i min uppväxt kallades för traktorarsle. Hennes rumpa är helt enorm, och jävlar vad hon är stolt över den. Förstår ni vad mycket skit hon måste få, på en fest tidigare ikväll visade jag en av hennes musikvideor, och på tre personer sa den ena att han inte kunde kolla eftersom han blev så illamående och den andra frågade om hon verkligen var en kvinna, eftersom hennes transylicios utseende gjorde att han trodde hon varit man tidigare, men konstaterade att en sådan rumpa kunde bara en "riktig" kvinna ha (personligen tycker jag att hon är en riktig kvinna, oavsett om hon har ägt en penis för några år sedan eller varit en delfin i tidigare liv...)

Jag tycker hennes utstrålning talar för sig själv, och att hennes väldigt okomersiella kropp behandlas som en komersiell i en helt vanlig musikvideo från 2012 är awesome. Dagen har kommit då alla traktorarslen fått en framgånsrik taleskvinna, och hon får även förespråka dagens tantrevolution! Lyssna, titta och ha en fortsatt god lördag mina vänner.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar