söndag 16 december 2012

Alkohol kan skada din hälsa

Vilken underbar helg jag har haft, jag har nämligen inte gjort ett skit. Jag minns inte sist jag hade två sovmornar i rad som jag verkligen tog tillvara på. Hoppas på att vara som en ny människa nästa vecka.

Om ett tag blir jag upphämtad för en tur ut till Gullkällan, där blir det födelsedagsfika för min mamma och lillebror som blir 18 imorgon (brorsan alltså, inte morsan). Finskjortan (som jag plockat på mig bland lite kläder morsan inte ville ha kvar längre) är på, presenterna inslagna

Brorsan får självklart en ölflaska, att den är tömd på öl och överöst med stearin är kanske lite mer otippat. För precis som det står på brorsans andra paket (som jag slagit in i bostadsguiden) alkohol kan skada din hälsa.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar