tisdag 4 december 2012

Att blunda för ansvar och vara arg på Uppsalahem

Idag har jag bråkat med Uppsalahem, jag blir verkligen otroligt irriterad på socialt inkompetenta människor som har betalt för att jobba på en kundtjänst. Jag kan inte låta bli att tänka på alla de ungdomar/unga vuxna som skulle kunna sköta det tiotusen gånger bättre, än en gammal satmara som inte orkar lyfta på ändan för att kolla upp en av de simplaste saker. Gah! Det gäller väl att försöka se till att det inte går ut över resten av kvällen, men jag blev verkligen ruskigt arg.

Annars då? Jag väljer att tända värmeljus istället för att tända i taket, dels är det mysigare så, dels så slipper jag se disken som står och frodas i köket. Sitter hopkurad under en filt och äter rester från kanske mitt livs dyraste frukost. 114 kronor betalade jag, men då räckte det till middag och sällskapet var väldigt trevligt, så det får väl väga upp.... Nej nu ska jag nog skuta upp mina livsmåsten lite till och hoppas att allt löser sig imorgon istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar