fredag 14 december 2012

Jobb-kväll!

När man sitter på jobbet, virkar med en nybliven tonåring, tittar på klockan och känner: "åhnej, vi stänger om en halvtimme", då vet man att man hamnat rätt. Jag har haft en helt fantastisk fredags-kväll, och bara myser på feelgood-känslan som ligger hopkurad i min mage. Den är heller inte ensam, för just nu gnistrar det lite inombords och jag hoppas att det är den förlorade inspirationen som håller på att smyga sig tillbaka.

För några månader sedan var jag så himla stolt över det jag publicerade i min blogg, och var så glad över att få ha min egen plattform. De senaste veckorna har jag krystat fram fåordiga och irrelevanta inlägg, egentligen bara för att den inte ska dö. Det har verkligen känts värdelöst att inte ha något att visa upp, både för mig själv och andra. Därför ska jag försöka göra imorgon till en ny dag. Nu är det dags att plocka fram pysslets barnbarn igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar