söndag 9 december 2012

Marina and the diamonds

I vår har Marina and the diamonds äntligen en spelning i Stockholm. Jag är så lycklig. Nu är bara frågan vem som vill hålla mig sällskap under en sådan magisk kväll? För några månader sedan hade svaret varit självklart, men det funkar ju inte idag. Trots att det inte saknas mig så skapar det någon liten form av bitterhet. Jag minns att jag stirrade tomt framför mig igår och tänkte "bilden stämmer inte överens med det jag ser". Sedan misstror jag inte, everything will be okay in the end, men då måste det ju komma ett avslut först. Nåväl, tillbaka till den ursprungliga frågan, vem vill följa med mig och beskåda denna eminenta kvinna den 8:e april?


1 kommentar:

  1. om jag lyssnar in mig lite på nya skivan och tycker om den kan jag följa med! hur mkt kostar det? /My

    SvaraRadera