torsdag 27 december 2012

Mellandag

Så blev det visst lite juluppehåll, och det kommer även bli ett nyårsupehåll då jag sätter mig i en bil som tar mig till Björbo. Till en sommarstuga vi inte ens vet om det går att vistas i när det är vinter... Jag måste erkänna att jag är lite rädd.

Nåväl med julen till ända måste jag säga att jag känner mig uppfylld av en massa ny energi. Att få träffa släkt, vänner och framförallt min älskade Linus gjorde susen. Helt plötsligt har jag letat fram gamla stickprojekt ur pysselskåpen och kollageklipperiet är i full gång. Jag har redan börjat fila på nästa års julklappar, och längtar till sommaren så att jag kan få fylla mina nya fina syltburkar med massa gottigheter.

Fram till dess får vi väl se hur 2013 kommer arta sig för mig... Just nu hänger mycket rätt löst, men det stör mig inte särskilt, det blir som det blir helt enkelt!

(och jag inser hur otroligt långt jag har kommit, för ett år sedan hade denna ovisshet förmodligen ätit upp mig med både ångest och stress som hjälpredor, jag är så oerhört stolt över hur långt jag har kommit)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar