lördag 2 juni 2012

Hey!

Varför har ingen av mina vänner sagt att Marina and the diamonds nya skiva har kommit ut? När kom den liksom? What the hell! Nåja, äntligen upptäckte jag det också, och nu förfestar jag tillsammans med henne samtidigt som jag lägger lite grönsaker i hemmagjord marinad så de får dra lite innan grillkvällen börjar. Fan livet kunde varit sämre nu alltså.

Hade jag lyssnat in mig på de nya låtarna hade jag ju kunnat lägga upp någon ny goding, men nu har jag för dålig pejling så ni får väl klara er med den här gamla godingen:


Maybe it is all a test
Cause I feel like I'm the worst
So I always act like I'm the best

If you are not very careful

Your possessions will possess you
TV taught me how to feel
Now real life has no appeal

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar