måndag 12 november 2012

En omtumlande helg och en insikt om att det är vara vänner som gäller

Ingen uppdatering efter en alltför omtumlande helg. Både positiva och negativa saker, och alkohol brukar mest bidra till det senare. Nåväl, nu tror jag att saker är relativt återställda, och min lägenhet luktar nästan inte folköl längre.

Du, jag och han insåg kanske till sist hur det var. Hoppas ni kände er lika starka som jag! Jag har alltid sett mig med en partner, men nu är jag väldigt glad åt mina vänners kärlek. Lyssnar på Jakob Hellman, lyckas inte överföra klippet till min blogg, men ni kan ju klicka er dit själv om ni vill. Trallar med och älskar hans briller.

det är när du tystnar ett tag
det är när du tittar på mig
jag måste tänka mig för
ibland önskar jag att du inte såg ut som du gör

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar