måndag 26 november 2012

Ögat sover nu!

Det känns som om energin aldrig riktigt är i topp. Inspirationen tryter och jag är konstant hungrig utan någon riktig aptit men jag känner mig inte nedstämd, och det ser jag ändå som en stor seger. Nu är siktet inställt på att stålsätta sig, denna sista becksvarta månad, snart vänder det.


Vet ni, jag är en tänkare, och det är jag stolt över. Jag är även dålig på att spela sociala spel, det är jag också stolt över. Om man bara ställer frågan så får man svar, då behöver man inte undra. Idag blev jag beskriven med ordet "pure", och beskrev det som "ren", för åtta år sedan blev jag också beskriven med ordet "pure", och fick det beskrivet som "vit som snö". Tänk om jag för åtta år sedan hade vetat det jag vet nu...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar