söndag 25 november 2012

En redig tjejkväll

Återigen har mitt internet varit nere. Hade det fungerat som det skulle igår, hade jag tänkt blogga om min underbara fredagskväll. Jag hade tänkt berätta att jag satte mig på bussen ut till Björklinge där Linnea och Myrra kom och mötte mig. Att vi köpte pizza, pratade om killar, pratade om djur, tovade alla små bebistofflor som jag gjort på jobbet med ungarna, hade en liten syjunta, åt chokladpraliner och att vi inte kollade färdigt på filmen Burlesque som gick på TV. Att vi hade en redig tjejkväll helt enkelt. Jag hade också tänkt berätta att jag äntligen fick träffa Linneas lilla Lilladu, och att hon var som en dröm, men nu fungerade inte mitt internet igår så därför får jag väl berätta om det nu istället.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar