lördag 17 november 2012

You could have it so much better without me

Dessa tankar. Hur ska jag kunna formulera dem och knastra ner dem via tangenterna på min föredetta pojkväns dator? Vilken process allt är, men målet är nog alltid detsamma. Idag är jag kluven, och på något konstigt sätt blev denna låten min pepp just nu. Jag tror hon hade smygkikat lite på mig när hon skrev den här låten, för såhär är jag. De tankarna borde kanske göra mig nedstämd, men på något konstigt sätt känner jag mig styrkt av texten. Usch så komplext, lyssna på låten istället vettja!


I want you to know
I've got a handful of trouble in my lonely little trouble soul

No, please don't go

But if you leave I'll understand cause I'm not easy yes I know

Cause I scream without a reason

And I act like you don't please me
And though I am a lucky lady
I throw things around me like a little baby

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar