tisdag 22 maj 2012

Så sjuukt varmt

Idag har det varit så sjuukt varmt i Stavanger, och jag var verkligen inte förberedd på det alls. Jag traskade till jobbet i jacka, sjal och med en extra kofta i väskan... ganska onödigt. Jag är verkligen en sådan som klagar både när det är för varmt och när det är för kallt, men jag kan ju alltid skylla på min hy, på vintern blir jag torr som ett fnöske och får utslag, på sommaren blir jag lite överkänslig mot både sol och värme och får utslag. Score!

Min hjärna är som en kokad tvättsvamp i min skalle och jag känner att jag verkligen inte orkar prestera något mer intressant på bloggen idag, så det blir varken något pyssligt eller ens ett någorlunda fyndigt inlägg, utan det blir det här. Nu tänker jag återgå till min värmedvala och samla krafter för en ny dag i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar