söndag 20 maj 2012

Söndagsångest

är något jag vanligtvis brukar lida av. Varför just söndagen ska vara så laddad vet jag inte riktigt, men jag tror det har att göra med att helgen är slut och att det är dags att gå upp till jobbet igen dagen efter. Men idag har jag helt undsluppit denna ångest, likaså förra veckan, och det verkar som om det bästa receptet verkar vara att hålla sig sysselsatt. Idag har jag bakat snickerskaka, färgat min jacka och plockat nässlor i en ljuvlig försommar-sol. De två senare projekten har självklart dokumenterats, men (som vi säger i Norge) eg gidder ikke blogga något mer ingående om det nu, för nu ska jag äta popcorn och kolla på the Doors-filmen och fortsätta njuta av min söndag. Men jag lovar att mer ingående blogginlägg om både nässlorna och återfärgningen kommer i veckan. Och ha det så kult på restaurangen till dess!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar