lördag 8 september 2012

Det här med bloggar, snodda pysselidéer, och självklart lite bajs

Om sanningen ska fram brukar jag vara måttligt intresserad av att läsa andras bloggar(undantaget vänners). Egentligen tycker jag att det är ganska konstigt att det finns folk som kan försörja sig på bloggeri, eftersom jag inte riktigt förstår hur någon orkar följa en annan blogg såpass ofta. Nu blir det kanske svårt att försvara varför jag bloggar själv, men jag tror att det är så simpelt och klyschigt som att jag får inspiration och motivation att fortsätta skapa när jag vet att jag har mitt eget lilla forum att visa upp det på. Sedan betyder inte det att jag inte skulle vilja ha tusen besökare om dagen, men jag är egentligen inte missnöjd med de genomsnittliga 20 personer som kanske besöker min blogg i löpet av en dag. 20 personer verkar vara (om man får tro andra bloggare när de nämner hur många läsare de har på en dag) en löjligt låg siffra, men det är i alla fall så det är.

Men nu har jag villat bort mig lite bland orden igen, det jag egentligen ville komma fram till är att jag allt som oftast inte läser andras bloggar, men att jag här om dagen trillade in på bloggen skapligt enkelt. Det är alltså en pysselblogg med skapligt enkla pyssel. Ibland kanske pysslena var lite väl enkla (förmodligen fantastiska att göra tillsammans med sina egna eller andras barn), men så hittade jag ett awesome tips som jag verkligen kommer använda mig av i framtiden. Nu ska jag bara komma hem till Sverige först och sedan bajsa för allt vad lädret håller så att jag kan göra mig mina egna presentförpackningar av toarullar. Det verkar smart, enkelt och som en bra tantrevolution (inte att bajsa då, utan det andra)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar