torsdag 6 september 2012

Nej, nu är det dags för pyssel - presentask

Jadå, lite dåligt samvete har jag allt haft. Vem är jag att kalla detta för pysselblogg, om jag inte lägger upp något pyssel i den? Det dumma är att under tiden här i Norge har jag jobbat så mycket att jag inte haft tid till annat än att äta mat och fixa matlåda, sakna och chatta lite med min pojkvän, söka jobb genom platsbanken, och sedan ligga utslagen framför TV:n någon timme innan jag går och lägger mig igen. Sådan himla tur då att jag aldrig lade upp pysslet jag gjorde när jag åt chokladpudding och tittade på "här är ditt kylskåp"




En liten låda i kartong blev målad vit, några hjärtan klipptes ur ett prickigt papper, linjalen gjorde ett rakt streck, sedan var det bara klistra och finlir. Lika enkelt som vilket dagispyssel som helst, och alldeles, alldeles underbart!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar