fredag 14 september 2012

My house, my rules, så nu gör jag mig ett kollage

Igår var en rastlös torsdagskväll, lite vemodig, och ganska oinspirerad. Med en bit kartong i handen och gammal reklam i knäet började jag improvisera på ett kollage. Egentligen vet jag inte om jag tycker att kollage är ett särskilt meningsfullt pyssel, och när jag satt där och klippte och klistrade frågade jag mig själv vad jag egentligen skulle göra med kollaget när det var färdigt. Jag gav kollaget en granskande blick, och kom sedan på att jag länge tänkt göra mig en skylt till badrummet. Det verkar nämligen vara så att många män antar att jag mer än gärna skurar deras urin ur mitt badrum... Hate to disappoint you guys, but I really don't.


Till dig med snopp!
Vill du stå upp och kissa?
Så får du skura toaletten själv efteråt!
Puss! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar