lördag 7 december 2013

Julklappstips 14, ärvda klappar och antiklekar

En anledning till att jag håller min julklappsbudget så låg i år är för att jag rensat igenom mitt hem och valt att ge bort några av sakerna jag inte vill ha längre som julklappar till andra. Så länge sakerna är hela, fräscha och schysta tycker jag inte att det är något märkvärdigt med det. Om en ändå av någon anledning inte har lust att göra det på eget bevåg, gör som Linda Andersson tipsar:

Vi har antiklek som julklappsspel, alla tar med saker de tröttnat på eller ej vill ha längre. Vi kastar gris och den som vinner varvet väljer en paket. Det blir många skratt då kvalitén på prylarna varierar

Låt julen handla om skratt och glädje istället för om stress och stress. Bara en liten tanke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar