måndag 16 december 2013

Julklappstips 23, ge bort en loppisdag

Detta julklappstips baserar jag på mig själv. För detta är något jag verkligen skulle vilja ha och som inte direkt skulle skada hemma hos mig. Hur mycket jag än försöker, rensar och sållar så är mitt hem konstant överbelamrat med saker (att min lägenhet är dryga 20 kvadratmeter spelar väl en viss roll det med). Så känner du någon som jag, som har ett fullproppat hem, erbjud personen ett bord på en loppmarknad i julklapp.Hjälp personen att frakta sina saker till loppmarknaden, betala för bordet och håll henom sällskap under tiden. Inte nog med att du kan hjälpa en pryltokig att få ordning lite hemma, du kommer förhoppningsvis ha lite trevlig kvalitetstid med vederbörande under loppmarknaden. Lite som en sådan där, vinst, vinst, ni vet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar