torsdag 16 augusti 2012

Bad face day

Idag vaknade jag upp, kollade mig i spegeln och konstaterade att idag var det en bad face day. Det kändes sådär eftersom jag hade bestämt mig för att gå och lämna mitt CV i glasögonbutiker idag. Jag försökte väl åtgärda dagens katastrofala utseende med lite smink, men det gick väl sådär. Inte för att det spelade någon roll, jag har skjutit upp detta på tok för länge nu, så det var bara att svälja två knallrosa vitaminpiller välja ett par passande briller, och ge sig ut.
Räden gick väl tyvärr sådär, men jag ska snart ner igen för att förhoppningsvis få snacka med chefen på ett ställe. Ett ställe är bättre än inget och jag har ju fortfarande en intervju kvar att se fram mot. Under tiden chillar jag lite på platsbanken. Än så länge känner jag mig fortfarande ganska lugn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar