onsdag 22 augusti 2012

En dekorerad tygkasse

I en av brillebutikerna i Stavanger sålde vi glasögon från märket Carrera. Ibland skickade de olika märkena lite test- och reklamgrejer till oss i butiken. Carrera skickade ett gäng t-shirts och några tygkassar. Ingen av mina kollegor var särskilt intresserade av dessa tygkassar så det slutade med att jag fick typ allihopa. De var inte särskilt snygga, men jag tänkte att jag kunde sy över deras logga med något juste tyg och ge dem en makeover.

Så när jag nu äntligen är tillbaka till alla mina tyger och min symaskin, tänkte jag att det var dags att sätta igång.

Jag gjorde det enkelt för mig, och täckte helt enkelt bara framsidan med ett tyg som jag delade upp i tre delar. Jag råkade visst sy ihop hela kassen, men det sprättade jag bara upp, och jag är faktiskt väldigt nöjd med resultatet.

Före:
  
Efter: 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar