måndag 27 augusti 2012

En liten ursäkt, men mest positiva besked

Okej, jag måste börja med att be om ursäkt till vänner och familj. Imorgon reser jag nämligen till Stavanger. Det är inte riktigt så illa som det låter för jag ska vara där i max tre veckor. Tydligen hade det blivit något tull i den gamla planeringen så majoriteten av arbetsplatsen har semester de kommande veckorna. Jobbet betalar mina flygbiljetter och jag får bo i den ena chefens lägenhet (hon skulle nämligen också på semester). Det hela gick så himla snabbt, chefen ringde i fredags, igår bestämde jag mig för att åka, och idag bokade jag flygbiljetten som är till imorgon.

En jättestor positiv sak är att jag knappt känt på någon resstress, till exempel är min resväska knappt packad och här sitter jag i godan ro och bloggar. Jag tänker på mina nya mål som jag ställde i somras efter min semester på Rhodos och känner mig nöjd. Kanske jag kommer kunna uppnå alla tre målen under det kommande året :D

http://tantrevolution.blogspot.se/2012/07/en-semester-pa-rhodos.html

(länken är till inlägget där jag formulerar mina mål som jag ska försöka uppnå på ett år)


3 kommentarer:

  1. men alltså, so not cool! fast ändå bra så klart att du ska jobba. jag har försökt ringa dig men kommer inte fram. kan vi skypa någon dag? kram! /my

    SvaraRadera
  2. Sjælvklart ska vi skypa! Jag kanske satt på planet nær du førsøkte ringa. Vi kanske kan høras på lørdagkvæll eller på søndag?

    SvaraRadera
  3. söndag blir kanon! eftermiddag/kväll någon gång? när är bäst för dig? /My

    SvaraRadera