onsdag 8 augusti 2012

Ursäkter och böcker!

I förra veckan träffade jag fröken Linnea. Ett kärt återseende efter en lång tid i Norge. Finungen hade dessutom med sig två försenade födelsedagspresenter till mig! Det var två underbara och perfekta böcker, jag menar låter inte Galen i garn och Vardagsfeminism helt enkelt awesome? När vi senare strosade runt på stan trillade jag över en kreativitetskalender, som jag inte kunde motstå. Ganska bra att ha någon dag då det kliar i fingrarna men hjärnan lider av idétorka.
Sedan känner jag att det är dags att be lite om ursäkt; att uppdateringen har varit så dålig, inläggen torftiga och bilderna grumliga. Förklaringen till detta är att det dels är svårt att få struktur och verkligen sätta sig ner vid bloggen när man är ledig och inte har några rutiner och dels så är det kaos i min lägenhet (något som också påverkar att det känns svårt att ta sig tid). Att bilderna är lite beiga (tycker jag själv i alla fall) är för att jag inte kan hitta varken kamera eller sladd bland Norge-packningen och att jag därför tvingas använda min iPhone som jag inte riktigt får till det med...
Nåväl, nu är det skärpning som gäller, nu ska jag få igång allting igen (utom bilderna som säkert kommer vara lite dassiga ett tag till).


2 kommentarer:

  1. med instagram blir även de dassigaste av alla iphonebilder fina ;)

    SvaraRadera
  2. Om någon bara kunde visa mig var jag hittar det, hur jag hittar det, och lär mig vad jag ska göra, skulle det säkert fungera ;)

    SvaraRadera