tisdag 16 oktober 2012

Hitta min styrka

Ett mail från Norge, och jag vill fly landet. Sätta mig på första bästa plan till Stavanger. Sälja glasögon, festa med Leif och Kim, känna mig värdefull hos mina chefer, hitta min styrka och glömma min svenska verklighet. Tänk om jag bara kunde lämna detta bombnedslag utan att behöva ta något ansvar. Jag måste verkligen hitta lite styrka snart!


Det är så himla längesedan, men lika kraftfullt idag. Jag måste släppa taget om mina sista rädslor. 

And if you think I´m corny
Then it will not make me sorry
It´s your right to laugh at me
And in turn, that´s my oppurtunity
To feel brave 


2 kommentarer:

  1. neej, fly inte! stanna, hitta styrka här! /my

    SvaraRadera
  2. Nej, just nu har jag inte direkt någon bra möjlighet att fly heller, så det är lugnt

    SvaraRadera