onsdag 18 september 2013

Hur det kommer sig att jag sitter och gråter på min pojkväns födelsedag

Idag fyller min pojkvän 28 år. Idag berättar media för mig att Krisitan Gidlund är död. Han skulle ha fyllt 30 på lördag. Som förutspått så vann cancern till sist. I somras lyssnade jag på hans sommarprat. Jag satt i personalrummet på jobbet och bara grät, grät och grät. Så otroligt tragiskt. Och nu är han död, så otroligt tragiskt. Hoppas han får vila i frid.


Getting you all believers showing me gates through
Hell and fire no
What's the use in giving up
What's the point in going down

Give it up and search for more
Take me for a ride and bring me back safe baby
Give it up and serch for more
Take me for a ride - sail beyond doubt

 

http://ikroppenmin.blogspot.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar