onsdag 25 september 2013

Missade morgonrutiner och Myrorna-komp.

Innan jobbet idag ska jag glida iväg och ta lite blodprover, jag har haft vitaminbrist såpass mycket nu att jag lite lärt mig känna igen tecknen. Jag är i alla fall väldigt säker på att något inte stämmer (och är det inte vitaminbrist då finns det en risk att detta blir en väldigt tråkig höst ändå). Mobilen har jag glömt, så den måste jag glida föbi och hämta innan det bär av mot fritidsklubben. Detta kommer betyda att jag missar min morgonrutin, som heter titta på världens-sämsta-och-mest-underhållande-skräp-tv-the-real-housewifes-of-beverly-hills. Som kompensation har dock Myrorna en halva-priset kampanj. Det är jeansen och skinnkläderna som ligger pyrt till. Känner att glida in och leta jeansfynd är en bra kompensation för mina missade morgonrutiner. (Kampanjen håller på till 30 september, och gäller i alla butiker).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar