fredag 6 september 2013

Lite hets, lite lyx, och hopp om lånelöfte.

Idag gör jag ett försök till en lugnare och lyxigare frukost. Tyvärr är det inte alltid lätt att förena dessa två. Så den blir nog mer lyxig än lugn. Plättar och nykokt drottningsylt är ju faktiskt inte fy skam. Om bara typ 20 minuter borde jag stressa iväg. Jag måste nämligen hinna förbi banken innan jobbet, hoppas på ett lånelöfte, för imorgon åker jag och morsan och kollar på en sommarstuga.

Waow, vad den här helgen är efterlängtad. Har nu hunnit jobba fyra veckor på mitt nya jobb. Tanken är ju att jag sammanlagt ska jobba 90%, men räknade ut igår att jag har jobbat 163 timmar de här fyra veckorna. Det är alltså 3 timmar mer än 100%. Inte konstigt att jag drömmer hetsiga drömmar och känner mig alldeles matt. Håller tummarna för att vila ikapp lite i helgen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar