torsdag 10 oktober 2013

Brodera bokstäver

Idag var klockan ställd en timme tidigare än vad jag egentligen behövde gå upp. För går jag upp vid nio istället för vid tio kan jag slå igång Gomorron Sverige och brodera i en timme. Känns som att det är svårt att få en bättre start på dagen. Att den kommer bli följs av lite hembakat bröd till frukost gör det inte direkt sämre. Just nu sätter jag min finish på tavlan jag håller på att brodera. Med hjälp av gratis-mönster från nätet så sitter snart hela namnet på plats.

3 kommentarer:

  1. Hej Cinnika!
    Vilken trevlig blogg du har!
    Jag gillar inte att tjafsa, men jag vill inte att du kopierar mitt mönster till din blogg. Jag blir jätteglad om du länkar till den, men det är aldrig okej att kopiera bilder till sin hemsida utan att fråga den som har gjort dem.
    Hälsningar
    Helena Ericsson
    Brodera.nu

    SvaraRadera
  2. Hej Helena!
    Förlåt, jag trodde att jag kunde låna bilden när jag länkade till din blogg under, men jag tar bort det direkt. Du tjafsar inte, jag förstår helt vad du menar :)

    SvaraRadera
  3. Jag förstår att du inte menade något illa. Tack för att du reagerade så snabbt på min kommentar.
    Vänligen
    Helena

    SvaraRadera