onsdag 9 oktober 2013

Det som göms i överbelamrade förråd...

För någon vecka sedan göt jag ju steariljus, och strax efter det så gjorde jag en uppdatering på facebook där jag undrade om någon hade ett udda örhänge som hen ville bli av med. Fick två svar, men då jag inte riktigt tog tag i det rann det ut i sanden. På ett sätt var det kanske tur. Jag har påbörjat en stor genomrensning av mitt förråd (på söndag blir det förhoppningsvis Fyris park), och där mitt i all röra hittade jag en fantastisk liten pin (usch vad konstigt det ordet ser ut i text, kanske borde använda mig av ordet "brosch" istället?) som var perfekt för ändamålet. Här ser ni vad jag menade (men supertack både till Ellen och Rebecka för erbjudandena)


Och så tycker jag att ni ska gå in och gilla Tantrevolution på facebook ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar