torsdag 24 oktober 2013

Världens, förmodligen, första hipster!

Second hand-fynden denna vecka!

En fantastisk väggbonad direkt från 70-talet, föreställande världens, förmodligen, första hipster. I skepnad av en helt awesome katt (i den här bilden finns typ alla anledningar att bli en crazy catlady). 25 kronor, Kupan.

Adventsstjärna som jag tänkte måla vit på utsidan, men behålla träfärgad på insidan för att förhoppningsvis behålla det varma och mysiga skenet. 20 kronor, Kupan.

 Två spontanköpta cd-ställ jag tänkte måla i någon knallig färg. 20 kronor styck, Uppsala Stadsmission

Sex stycken bestick i lite olika tappning. Jag har haft mina grillbestick sedan 2009, så nu är jag lite trött på dem. Antingen så hamnar det i en framtida sommarstuga eller så säljs dem på loppis. I vilket fall så kostade dessa nya, begagnade, bestick 2 kr/styck på Kupan.

Sweet second-vecka med andra ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar