fredag 25 oktober 2013

Härliga vecka

Jag har ju semester den här veckan. Det har jag för att jag för några veckor sedan var otroligt överarbetad, jag kände mig farligt nära någon form av utbrändhet. Som tur är har jag världens bästa nära, kära och kollegor som var ett bra stöd och hjälpte mig varva ner. Min chef beviljade mig ändå en veckas semester och även om jag i förra veckan kände mig helt på benen igen så ville jag passa på att ha en vecka helt ledigt. Jag kanske har känt mig på benen igen den senaste veckan, men alltså denna ledigheten har gjort under. Jag har haft ork och energi att städa, rensa och röja här hemma, vilket kommer göra att allt känns ännu lite lättare när det drar igång igen. Jag menar, jag jobbar ju bara 70 %, och nu kanske jag har fått energin att spendera typ mina förmiddagar med att försöka hålla ordning här hemma istället för att bara ligga och glo på serier med energibrist. Härliga vecka, du var välbehövd.

Hemmagjorda höstrosor av fallna löv.

2 kommentarer: