onsdag 2 oktober 2013

Tänkte testa Tradera (igen)

Nej nu tänkte jag ge detta fenomen Tradera en ny chans. Jag halvprovade ju att sälja saker på Tradera för något år sedan, vilket gick sådär. En kan väl säga att det inte riktigt imponerade på mig. Dock ska jag ge det en chans till. Mest för att jag just nu har så sinnessjukt mycket saker här hemma att jag får tuppjuck. Jag skulle behöva fylla en bil med saker och spendera en hel söndag på Fyrispark typ. Orkar tyvärr inte leta reda på någon med en halvtom bil som har lust att spendera en söndag på loppis med mig.

Jag heter Tantrevolution på Tradera också, så om ni vill kan ni ju titta in på annonsen som förmodligen snart får några kompisar. Börjar med att sälja den här jackan som är väldigt fin, men som jag inte är särskilt bekväm i och som jag knappt använt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar